Споживачі мають можливість отримати таку інформацію як:
- стан особистого рахунку за опалення;
- перелік документів, необхідних для внесення змін по особовому рахунку;
- порядок укладання договорів про надання населенню послуг з теплопостачання;
- порядок укладання договорів на реструктуризацію заборгованості;
- подати заявку на виклик представника для визначення якості послуг в квартирі;
- подати заявку на опломбування, роз пломбування гарячого водопостачання;
- інші питання, що стосуються послуг з теплопостачання;
Час роботи контактних телефонів: з понеділку по четвер з 8:00 до 17:00, перерва з 12:00 до 12:45.
- (0645)70-11-92
- (0645)70-11-93
- (0645)70-11-94
- 095-238-19-68
Графік прийом споживачів: Понеділок,вівторок, четвер з 8:00 до 17:00;
Середа неприймальний день;
Обідня перерва з 12:00 до 12:45
Адреса: 93400 Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, пр. Гвардійський,71